All Dergisi




Sizinle ilk paylaşımımı 2015 yılında yaz aylarında kazandığım yarışma hakkında bilgi vererek yapmak istiyorum.

Kazandığım zaman inanılmaz mutlu olmuştum,çünkü tam da telefonumun bozuk olduğu zamanlarda 1.olmuştum :)



2012 yılında aylık dergi ve kataloglara merak sarmıştım. All Dergisi de onlardan biriydi.
Her ayın sonunda koştura koştura almaya giderim. Her bayide bulmuşumdur fakat çabuk tükendiği için ayın 30-31'nde alırım :)

İçinde bolca modaya dair yenilikler,hediye önerileri,stil önerileri,magazin haberleri,röportajlar bulunuyor. Özellikle haftasonları incelemeye bayılırım. Diğer dergilerden daha çok sevme nedenim ise All Dergisi'nin her ay kombin yarışması düzenlemesi.

Mesela bu ay ki dergiyi ben çoktan aldım :)
Şubat 2016 sayısı.



Dergide yer alan kıyafetleri keserek,A4 kağıda yada ondan daha büyük bir kağıda istediğiniz gibi kombin oluşturarak yapıştırıyorsunuz. Mutlaka bulunduğunuz ayın sayısından parçalar seçmelisiniz. Mesela aşağıdaki gibi :
(Kombin geçmiş yarışmalarda kullanılmış ve örnek vermek amacıyla kullanılmıştır. Bu kombinle yarışmaya katılmayınız!)



Herşeyi birbirine uydurayım,kolu büyük oldu,küçük oldu gibi estetik kaygılarınız olmasın. Güzel görünmesi için uğraşın ve kombin konusunda vermek istediğiniz mesajı vermeye çalışın :) 
Kombininizi ayın 15'ine kadar yollamalısınız. Ve bir kombin ile katılma hakkınız var.

Kombininizi oluşturdunuz,aydınlık havada,bol ışıklı ortamda fotoğrafını çekin. Kombininizi,kişisel bilgilerinizi de ekleyerek (ad soyad,yaş,meslek,ev adresi) mail ile stilsende@all.com.tr adresine yollayın.

Yarışmada dereceye girenler çok tatlı hediyeler kazanıyor. 2012'den 2015' kadar olan zamanda ben bir 3.lüğü görmedim ama diğer derecelere girdim ayıptır söylemesi. Ve 2012'den beri de her ay dergisiyi (çok nadir alamadığım zamanlar dışında) alıyorum. 
Dergide 1. olan kişi Lenovo A7000 Telefon kazanıyor.
2.olan Slazenger Retro Saat.
3.olan Puma Trinomic Spor Ayakkabı.
4.olan ise Derma-E Purifying Serisi  kazanıyor.

Bazen sürprizler de olabiliyor. Mesela üstteki kombin (bunu bilmiyordum ama) dergiyi aldığım gün gece kombini yapıp sabah göndermem sonucu, ''Ayın ilk kombin göndereni'' olmamı sağlamıştı. Küçük bir hediye kazanmıştım Note Cosmetics'ten.


3 yılda 3 dereceye girdim :) Övünmek için anlatmıyorum ama her ay katılınca her yıl bir dereceye girmeyi başardım. 1.2. ve 4. oldum.


Geçen yıl yazın 1.oldum ve tam da telefonum bozuk diye üzülürken yarışmayı kazandım :) Bu fotoğrafı da o zamanlar Instagram hesabımda paylaşmıştım.


Yarışmada 1.olduğunuzda hediyenizin size ulaşma süresinden de bahsetmek istiyorum. Kazandığınızı zaten ay sonunda derginin yeni sayısını aldıktan sonra,dergide görüp öğreniyorsunuz. Kombini gönderdiğiniz mail adresine bilgi istemek için mail yazıyorsunuz. Fakat bazen cevap veremiyorlar,o yüzden Facebook ve Instagram'dan özel mesaj bırakın. Biraz geç görüyorlar. 

Daha sonra sizi başka bir mail adresine yönlendiriyorlar,söyledikleri kişiye ulaşıyorsunuz oradan. En kısa zamanda size hediyenizin gönderileceğini söylüyorlar. Ve hediyeniz bir buçuk ay sonra elinizde oluyor. Bir sonraki ayın ikinci haftasına doğru sizden cep telefon numarasını istiyorlar. Telefonunuzdan sizi arayıp kargoladıklarını söylediklerinde bir veya iki gün sonra hediyeniz elinize ulaşıyor.

Hediyenizin size ulaşması sürecinde sabırsızlıktan çatlıyorsunuz :D (Kargo ücretini de ödeme ihtimaliniz var,ben ödemiştim)


Eğer kolaj yapmayı ve modayla ilgilenmeyi seviyorsanız siz de bu küçük eğlenceli yarışmaya katılabilirsiniz. Bir bakmışsınız kombininiz dergiye çıkmış :) Bol şans!

Mutlu günler!




Instagram: @pembeyazkedi
















Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çizime Başlangıç ❤️

Stil Sende Kombin Yarışması (All Dergisi) ❤️

Günlük Tutma 👻