Merhaba! ❤️




Uzun zamandır benden blog açmam ve çizim konusunda bilgi paylaşımı yapılmam  isteniyordu. Çünkü çizim yapmayı seven insanlar,çizim tekniklerini,ilham kaynaklarımı merak ediyordu. Anlayışla karşılıyordum. Ancak özel hayatımda işlerim yoğundu,oturtmaya çalıştığım düzenim vardı ve blogumla ilgilenememekten çekiniyordum.

Aynı zamanda fotoğraf kalitesi benim için önemliydi. İstediğim gibi fotoğraf çekemiyordum,fotoğraf makinemin lensi bozulmuştu. Bu iki konu,blog açmama engel oluyordu.

Fakat yeni lens almam ve işlerimin hafiflemesiyle,Instagram'daki arkadaşların yazdığı yorumlar ve mesajlarının da etkisiyle bir heves açıverdim blogumu.

Açıkçası blogu açacağıma inanmıyordum. Ta ki Instagram'da anlatmak istediğim konuları uzun uzun yazamayınca ve bir konuya birden fazla fotoğrafla detaylara inemeyince. ''Büyük konuşmak istemiyorum ama blog açmayı düşünmüyorum'' diyip durdum. Ama bir yerden sonra sıkıştım.


Ben böyle uzun da konuşurum,şimdiden uyarayım :)
Çok konuşan insanlardan hoşlanmıyorsanız,herşeyi en ince ayrıntısına kadar okumak istemiyorsanız topukları poponuza vura vura uzaklaşmalısınız :)
Mutlu günler !


                                                       Instagram: @pembeyazkedi



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çizime Başlangıç ❤️

Stil Sende Kombin Yarışması (All Dergisi) ❤️

Günlük Tutma 👻