Stil Sende Kombin Yarışması (All Dergisi) ❤️










En çok merak edilen konulardan biridir,''Stil Sende Kombin Yarışması için nasıl bir kombin çalışması hazırlamalıyım?''
Özellikle kombin hazırlama kriterleri,nereden başlamak gerektiğini... Bu konuda kendime örnek alacağım kimseyi bulamıyordum. Bulduğum kişiler de kendileri de yarışmaya katıldığı için sormaya çekiniyordum. İnternette detaylı şekilde anlatan birini de bulamamıştım.




3 yılda deneme yanılma ile kendimce öğrendim. Ve 2.olduğum yıl aşağı yukarı bu kombinleri hazırlamada artık iyi olduğuma inanmıştım :) Daha sonra da 1.olmuştum.

İlk önce ihtiyaçları söyleyeyim,çok basit. A4 boyutunda veya ondan daha büyük bir kağıt. All Dergisi ,yapıştırıcı ve makas.

Öncelikle dergiyi güzelce okuyun,inceleyin. Çünkü dergiyi mundar edeceğiniz için ilginizi çeken sayfaları da fark etmeden kesip biçmiş olacaksınız :)


Hangi parçaları neyle kombinleyeceğinizi iyice kararlaştırın. Renk uyumuna dikkat edeyim diye uğraşmayın. Mesela,gri bir mont ve gri çanta. İkinci renk olsun diye de kırmızı rengi seçtiniz,kırmızı şapka ve kırmızı ayakkabı. Bu şekilde kombinlemeyin,olabildikçe farklı olsun. Farklı olsun diye de abartayım da demeyin. Dozunda olsun. 


Bir diğer konu ise beyaz kağıda sadece kombini yapıp göndermemek gerek. Unutmayın ki bu bir kolaj çalışması. Dergide yer alan değişik fotoğraflar var. Bu fotoğraflarla kombinizin etrafını süsleyebilirsiniz. Ya da dergide yer alan,hoşunuza giden yazıda bulunan fotoğrafı da sayfanızın boş kalan yerine yapıştırabilirsiniz. Ben yapacağım örnek kombinin yan tarafına bu sayfadaki görseli kullanacağım.


Dergide kombinlemek istediğiniz parçaları seçtiniz. Ben yukarıdaki mankeni seçtim. 


Dergide beğendiğiniz parçaları,hatta bazı ürünleri,kolaj çalışmanızda yer almasını istediğiniz güzel bulduğunuz kilit kelimelerin olduğu sayfaları seçtiniz.


Hepsini istediğiniz gibi kestiniz ve az çok ortaya çıkacak çalışma belli oldu :) Şimdi sıra onları yapıştırmaya geldi. 


İşte kolaj çalışmasının bitmiş hali. 
Rengarenk,iç açıcı bir çalışma olmasına özen gösterin. Ben bu çalışmada bu parçaları kullandım,siz de kullanabilirsiniz. Ancak lütfen bu çalışmanın aynısını yapmayın. Bir kombin ile katılın.


Yaptığınız kombini aydınlık bir ortamda çekin,detayları belli olacak şekilde fotoğraf olmalı. 
Bilgilerinizi eksiksiz bir şekilde yazarak ve çektiğiniz fotoğrafı ekleyerek mail olarak stilsende@all.com.tr adresine,ayın 15'ine kadar gönderebilirsiniz :)

Benim 1.olan kombinim de aşağıdaki görselde yer alıyor :) İlham için elinizde artık iki örnek var :)

Dereceye girenlere verilen hediyeler de bu şekilde:

Kazananları derginin gelecek ayın sayısında öğrenebilirsiniz.
Şimdiden herkese bol şans diliyorum!

Mutlu günler!



Instagram: @pembeyazkedi











Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çizime Başlangıç ❤️

Günlük Tutma 👻