Bora Kırtasiye ♥


(Cam Küreler tanesi 9TL)
Beraber biraz kırtasiye gezelim mi?

2 yıldır Suadiye'deyim. 2 yıl önce Ataşehir'de yaşıyorduk,taşındık.
Evimin etrafında,yakınlarında kırtasiye arayışlarına girdim. D&R'a gitmeye inanılmaz üşeniyorum. Çünkü yürüyerek 30-45 dakikada varabiliyorum (benim yürüme tempomla ancak :D)
Evimin sokağında bir kırtasiye var ama sözde kırtasiye. Çünkü kalem bile bulamıyorum bazen. O yüzden iyi bir kırtasiye arayışına girdim ve sonunda buldum :)

O kadar sevindim ki,bugün aldım fotoğraf makinemi ve not defterimi,gittim kırtasiyeye.
İzin alıp bolca fotoğraf çektim ve bilgi aldım.


Evime ne çok uzak ne çok yakın. Bir iki kalem almıştım oradan. Uniball kalemi bulmuştum  çok mutlu olmuştum.
En son birkaç malzeme almaya gittiğimde fark ettim ki Canson resim defteri de var. Pelüş ayıcıklar,aradığım birçok ıvır zıvır,küçük malzemeler bulunuyor.
Altın bulmuş gibi sevindim.
Üstelik bazı ürünleri getirtebiliyormuşuz :)


Canson 35x50 resim defteri 25tl

Benim de şu anda elimde olan resim defteri. Bora Kırtasiye'deki ürünler  D&R'a göre daha ucuz. Çünkü mahalle kırtasiyesi ve internetten satışları yok. 



Alex Schoeller 25x35 resim defteri 10tl

Bence kuruboya çizimleri için çok uygun bir defter. Kendime de almayı düşünüyorum :) 

Mona Lisa Sketch Book A4 9tl

Gördüğümde aklımın kaldığı defter. Hem kuruboya hem de suluboya çizimleri için uygunmuş,üstünde öyle yazıyordu. Biraz açıp bakmıştım,dokuluydu. Aslında tam da aradığım defter olabilir. Bir dahaki gidişimde izin alıp daha detaylı inceleyeceğim.


Hello Kitty küçük not defteri 2TL



Barbie Küçük not defteri 2Tl

Belki çocuklar içindir ama çok tatlı buldum :) Kırtasiyeyi alasım geldi,1 saat geçirdim :)

Volente Notes Mor Küçük Defter 5TL
Volente Notes Büyük (Pembe) Defter 7TL

Bu iki defteri listeme ekledim. Şöyle defterlere bayılıyorum. Mor olanı dışarıya çıkarken yanınıza alabilir,çantanızda rahatlıkla taşıyabilirsiniz. Eğer not almayı seven biriyseniz,öneririm :)

Stabilo kalem (ince ve kalın aynı fiyat) 3.50TL
Açık mavi kalın uçlu ve siyah ince uçlu Stabilo almıştım. 
Çok güzel görünmüyorlar mı?


Barbie Kalemsilgi 3TL
Kalitesi ne kadar iyi bilmiyorum ama Minnos.com'da kalem silgi görmüştüm. Bu yüzden bu kalemsilgiyi de listeme ekledim. Orta kalitede olursa da alacağım,çok tatlı buldum :D 

Faber Castell Büyük Silgi 1,50TL
Küçük Silgi 1TL
İşte bu silgilerin kalitesinden eminim :D

Adel Pilot Kalem 7TL


Desenlerini o kadar beğendim ki! Gördüğüm kadarıyla 3 deseni var,üçünü de alacağım :)

Faber Castell Multimark Kalem 3TL
Ben üzerinde S yazanı kullanıyorum,



Pilot Pure Liquid kalem 7TL

Bu kalemin siyah olanını kullanıyorum günlük yazarken. İnce uçla zarif zarif yazmak bana mutluluk veriyor. 
Faber Castell Anime Art kutusundan çıkan çizim kaleminin tekli satışı da varmış. Fiyatı 1,75TL

Faber Castell Taşlı kurşun kalem 3TL


Giotto 8'li Simli Kalem 15TL

Silindir Ayıcıklı Keçeli Kalem Seti 9TL
Tavşanlı Kalem kapağında stampalı 12'li kutu 10TL
Bayıldım!
O kadar şeker ki !

Işıklı Dünya Küresi 80TL 



Küçük saat 9TL

Dünya Küresi Şeklinde Kalemtraş 3TL

Faber Castell Büyük Bordo Kalem Kutusu 25TL
Jacbag Desenli Kalemkutu 12,50TL
Jacbag bordo Kalemlik 16TL

Ahşap Kalemlik 5TL

Ayıcıklı Kalemlik 15TL

Mantar Şeklinde Kalemtraş 3TL

Faber Castell 20'li Keçeli Kalem Kutu 21TL


Faber Castell 33 Renk Keçeli Kalem 35TL

Faber Castell 24 kuruboya karton kutu 21TL


Bora Kırtasiye'deki Birol Bey bugün biraz hastaydı. Onu daha fazla rahatsız etmek istemedim,yoksa bir sürü şey daha vardı. 
1 saat yetmedi bana. Ama siz kendiniz de ziyaret edebilir,rahat rahat inceleyebilirsiniz. Kırtasiyede sürekli sizi rahatsız eden biri değil. ben herşeyi inceledim. 
Eve gelince kırtasiyeden alacağım şeylerin listesini çıkardım ve toplam ne kadar oluyor diye hesapladım :)
Sonunda evime çok uzak olmayan bir kırtasiye buldum :)

Maalesef Bora Kırtasiye'nin internetten satışı yok. Bu yüzden kırtasiyeye uğramanız gerek :)
Aşağıya tüm bilgleri yazıyorum.
Bana bugün hasta olmasına rağmen sabır gösteren ve yardımcı olan Birol Bey'e teşekkür ederim :)

Bora Kırtasiye
Birol Yılmaz

Şemsettin Günaltay Caddesi. Kaptan Arif Sokak.Saide Hanım Apartmanı.
No :39/1A
Erenköy-İSTANBUL

Tel/Faks: (216) 355 77 63
Cep: (532) 468 79 80

www.borakirtasiye.com
birol_ylmz@hotmail.com






Yorumlar

  1. Çok güzel olmuş ama ne yazık ki İstanbul'da yaşamıyorum. Benimle çizin gibi bir şey tekrar paylaşırsan sevinirim.😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her ay en azından bir kere o etkinliği yapmaya çalışıyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çizime Başlangıç ❤️

Stil Sende Kombin Yarışması (All Dergisi) ❤️

Günlük Tutma 👻