Birlikte Çizelim 2.Etkinlik


 Biliyorum,bayadır beklettim sizi :)
Ama gerçekten pek zamanım olmadı bu ay. İlk etkinliği yaptığım zamanlarda çok katılım olmamıştı,son güne doğru çizim gönderen olmuştu. Hiç kimse çizim ile ilgilenmiyor sanmıştım,üzülmüştüm.

             Etkinlik bittikten sonra haberi olanlar bir sonraki etkinliğe mutlaka katılmak istediklerini söyleyince,her hafta yapalım istedim. Instagram'ı aktif kullanığım için Dm'den konuştuğum çoğu kişi ayda bir kere yapalım deyince ben de bu ayın başında biraz tembellik yaptım. Sonra da araya işlerim girince böyle uzadı.

       Ama benim gibi tatlı,Pembe Beyaz bir kediciğe alınmayacağınızı düşünüyorum :)
       Haydi şimdi tatlı çizimimize başlayalım :)


Ben Canson resim defteri kullanıyorum. Genellikle hangi kağıdı kullandığım çok soruluyor,o yüzden tekrar tekrar yazıyorum.
İhtiyacımız olan malzemeler:
Resim defteri
Kurşun kalem
Silgi
Kalemtraş
Kuruboyalar
(Ben Faber Castell kuruboya kullanıyorum. Önceki yazılarımda bütün detayları,nerden alığımı ve fiyatlarını yazmıştım. Merak edenler önceki konuya bakabilir ^_^ )


Benim resim defterim baya büyük o yüzden kağıdı 4'e bölüp bir parçasını kullanıyorum. Kurşun kalem ile çiziyorum önce. Genellikle Faber Castell'in bu kalemini kullanıyorum. İnanılmaz hafif ve çizerken parmaklarımı hiç yormuyor :)


Havalar artık ısındığı için doodle çizimimizde ''Yaz'' yazsın istedim. Siz isterseniz mesela arkadaşınızın doğum günüyse onun adını yazıp bu çizimi yapabilirsiniz. Çok şirin bir hediye de olabilir :)
Ya da başka sevdiğiniz bir şeyi yazabilirsiniz,kendi adınız da olabilir. Sizin isteğinize kalmış :)


Tabi ki benim solucanlarımı çizmezsek olmaz. Çok seviyorum onları rengarenk çizmeyi :) 

Yanına bir arkadaşını daha çizelim.

Böyle birkaç solucan daha çizelim :) 


Şurda önde oyun hamuru gibi şişkocuk bir solucan daha çizelim.


En önde durduğu için çok mutlu. Yüz ifadelerini istediğiniz gibi çizebilirsiniz. Ben içimden geldiği gibi yaptım.



Komik yüz ifadeleri ekleyelim :)


Kurşun kalem ile ifadeleri çizdikten sonra,çizim kalemi ile üstünden geçiyoruz. (Kullandığım çizim kalemi hakkında da bilgi önceki yazılarımda bulunuyor)


Kalemin mürekkebinin kuruduğundan emin olduktan sonra silgiyle üstünden geçiyoruz. Alttaki kalem taslağını siliyoruz :)


Sonuç böyle oluyor.


Boyarken en azından bir rengin iki tonunu kullanmaya dikkat edin. 


Önce açık tonu ile boyayın.



Mesela sarı renk ile boyadıysanız,turuncu ile gölgelendirme yapın :) Böylece çizimin rengi daha etkileyici olur.


Diğer yerleri de bu şekilde boyayın. Benim seçtiğim renkleri seçmeseniz de olur. 


Gölgelendirme yapın :) Bir ton koyu renk ile.


İşte gölgelendirmenin çekiciliği :) Daha etkileyici görünmüyor mu?


Ben arka fonu beyaz bırakmayı sevmiyorum. Çizim mutlaka rengarenk olmalı. Önce çok bastırmadan boyuyorum. Daha sonra iyice bastıra bastıra ikinci kez geçiyorum. Rengin tam yansımasını istiyorum :)


İşte sonuç :)

Sevgili canlarım,güzellerim :)

Eğer siz de benimle birlikte çizdiyseniz,Instagram'dan dm'den bana yollayın. Ben de 25-26 Nisan'da bu sayfada Instagram adınızla birlikte paylaşayım. İsteyen herkes katılabilir :)
Son katılım 24 Nisan,gece 12'ye kadar.

Mutlu günler ^^



Beraber Çizelim etkinliğine katılan herkese  teşekkür ederim 
Fotoğrafları bu şekilde paylaşmak bana daha doğru geldi,çünkü sadece fotoğrafı paylaşıp altına Instagram adlarını yazsaydım belki çalınabilirdi. Gerçi böyle de bir şeyler yapmaya çalışanlar olabilir ama en doğrusu bu gibi geldi. Başka önerisi olan varsa seve seve dinlerim 
Seviyorum sizi 
























Yorumlar

  1. Merhaba :) Yazın çok güzel ve yararlı olmuş. Ben de çizip sana göndereceğim ama sana bir sorum var. Benim o üzerinden geçmek için kullandığın kalemden yok. Acaba başka hangi kalemle çizebilirim üstünden? :) 🐣💗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Katılırsan çok mutlu olurum. Siyah kalemin yoksa Stabilo'nun ince uçlu poin 88 serisindeki siyah kalemini de kullanabilirsin :)

      Sil
    2. Benimkini paylaşmamışsın :(

      Sil
    3. Umarım şimdi paylaşmışımdır. Bana Instagram'dan dm yoluyla gelen mesajları kontrol ettim ve iki çizimi atladığımı fark ettim. Eğer hala yoksa lütfen bir kez daha gönder olur mu? Çoook öpüyorumm 💗

      Sil
  2. Merhaba instagram hesabiniza denk geldim ve icin renklendi ve nese doldum o kadar yeteneklisiniz ki imrendim haddime olmasada tebrik etmek istedim sevgiler 😍❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ne demek! Çok teşekkür ederim ❤ Mutlu hissetmenize sevindim ❤

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çizime Başlangıç ❤️

Stil Sende Kombin Yarışması (All Dergisi) ❤️

Günlük Tutma 👻