İpek Sabun ♥


Çizim sayfamı açtığım zamanlarda,eğer olur da bana hediye gelirse şirketlerden veya sponsorlardan,kesinlikle yine çizimle hikayesini paylaşacağım demiştim kendi kendime :)
Sadece fotoğrafını çekip,teşekkür etmeyeceğim. Kendi tarzımda,bana uyan bir ''teşekkür'' olacak bu demiştim.
İlk hediyemi de Instagram'da el emeği,saf sabun üreten bir hanımefendiden almış oldum.
Kendisi ile ilk önce çizim almak istediğini söylemişti ve ona bir çizim yapmıştım. Yani çizim satın almakla başladı :)
Sonra bana yaptığı sabunlardan ve içeriğinden bahsetti.
Bana da hediye göndermek istemiş :)❤️


İpek Hanım'ın çizimini yaptıktan bir hafta sonra İpek Hanım bana kargoyu yolladı.




İlk hediyem olduğu için heyecanla kargo kutumu açtım ❤️


İçinde paraben olmayan ürünleri almaya dikkat eden benim için bu hediye çok uygun oldu. Gül sabunlarına bayıldım❤️

Güllerin solundaki sarı ve çizgi çizgi duran sabun beni benden aldı. Resmen dondurma gibi kokuyor. Sürekli yemek istedim.


Ve sabunları Koray'ın annesine gösterdim. Çok hoşuna gitti ❤️  
Almanya'da sabunları seven arkadaşının olduğunu öğrenince anneme hediye ettim. 
Bu güzel sabunlar taaa Almanya'daki annemin çok tatlı arkadaşına hediye gitti. O da çok titizmiş içerik konusunda. 
Benim için çok tatlı bir anı oldu böylece❤️
                        Bana böyle güzel bir hediye yolladığı için İpek Hanım'a teşekkür ederim❤️

                                             
   Eğer siz de içeriği temiz sabunları almayı seviyorsanız Instagram'da @ipeksabun hesabına göz atabilirsiniz ❤️




                                                                                                                                                                                                                         

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Stil Sende Kombin Yarışması (All Dergisi) ❤️

Çizime Başlangıç ❤️

Yıldırım Kırtasiye 📓