Beraber Çizelim Etkinliği 3 Anneler Günü ❤️

Bu hafta içinde yapmayı düşündüğüm etkinliği,havanın fazla kapalı olması ve fotoğrafların kötü çıkması nedeniyle bugüne ertelemek zorunda kaldım.

Yarın Anneler Günü ❤️   

Küçük,büyük hepimiz kendimizce hediyeler almışızdır. Bir de yanında kendi ellerimizle çizdiğimiz bir kart da hediye etsek fena olmaz,öyle değil mi?

Bana bu fikri Instagram'da Saklı Kalem adlı kız önermişti,çok hoşuma gidince etkinliğe uyguladım.

Başlayalım mı çizime? ❤️




Canson resim defteri kullanıyorum genellikle. Küçük boyutlarda kesilmiş Canson resim           kağıtları arıyorsanız,Anka Sanat ve Hakikat Bakırköy kırtasiyelerinde bulabilirsiniz.

   


Ben şimdilik kağıdım olduğu için önceden aldığım kağıtları kullanıyorum.





Kalın kalemle kocaman bir Anne yazalım ❤️



Ve başlayalım benim solucan adamları çizmeye.


Bu sefer solucan adamlar annesini seven insanları temsil edecek. Anne yazısının etrafına,üstüne çiçekler çizelim.


İsterseniz kalpler de çizebilirsiniz.


Annesini seven bir sürü insan ❤️
 Kurşun kalem ile çizdiğimiz adamcıkların üstünden çizim kalemiyle geçelim ve yüz ifadeleri çizelim.



Mürekkebin kuruduğundan emin olunca silgi ile altta kalan kurşun kalem izlerini silelim.




Mümkün olduğu kadar boyarken bir rengin iki tonunu kullanalım. 





Anne yazan ve adamcıklardan artan kısmı pembeye boyuyorum. Siz başka renk de kullanabilirsiniz :)





Pembenin koyu renk tonuyla gölgelendirme yapalım.




Pembe rengine yakışacağını düşündüğünüz rengi seçip adamcıkları boyayalım.



                                   
                                İsterseniz her solucan adamı ayrı renge boyayabilirsiniz.





Ve tabi ki gölgelendirme yapalım annelerini çok seven şirin solucan adamlara :)



Veee sonuç!
İşte annemiz için hazırladığımız kart bitti 

Bütün Annelerin ve Anne adaylarının Anneler Günü Kutlu olsun ❤️

Instagram: @pembeyazkedi







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çizime Başlangıç ❤️

Stil Sende Kombin Yarışması (All Dergisi) ❤️

Günlük Tutma 👻