Instagram'ı Neden Bu Kadar Çok Seviyorum? ❤️


Gün geçtikçe beni daha da cesaretlendiren ve mutlu eden gelişmeler oluyor. En güzellerinden biri,beni Instagram'da fotoğraflarına ekleyenler. Çizim sayfası açanlar ❤️
Bir de PemBeyazKedi ismini sevip benim ismime benzer isimler türetip benim gibi resim sayfası açan arkadaşları görüyorum. Ve beni daha çok şaşırtan,önerdiğim bir şeyi hiç düşünmeden gidip alan arkadaşlar var. Kendi kendime ''demek ki bana bu kadar güveniyorlar'' diyorum. Bu gerçekten benim için tarifi zor bir duygu 😊 Resmen Faber Castell kırmızı metal kutusunu her yerde görmeye başladım. Aynı kalemleri kullanıyoruz ve çiziyoruz. Çok hoşuma gidiyor 😊

Herkesin bir özel hayatı ve düzeni var. Sosyal medyaya bazı arkadaşlar çok zaman ayırabilirken bazıları günde bir iki saat girebiliyor. Maalesef ben de çok fazla zaman ayıramıyorum. Bunu hep anlatmışımdır. Çünkü sorumluluklarım var,işim evim,ailem (babam ve nişanlım) onlarla da zaman geçirmem gerekiyor. Bir de her akşam bir sorun çıkmadığı sürece oturup ertesi gün için resim yapmaya çalışıyorum. Bu benim en sevdiğim hobim ve bir gün inşallah işim olacak ❤️

Bazı mesajları okuyorum,görüyorum fakat zamanında cevap yazamıyorum. Günüm karmakarışık geçiyor,işlerle uğraşırken bakıyorum ve unutuyorum. Resim yapanlar da bilir,çizmek saatlerce süren bir şey. Ve ben genellikle akşam 7 gibi masa başına geçiyorum,yatana kadar ara ara bir şeyler atıştırmak için sadece masadan kalkıyorum. Birden fazla resim yapmaya çalışıyorum ki,günde iki çizim paylaşayım,küçük bile olsa. Günde bir çalışma paylaştığımda hemen mesajlar ve mailler alıyorum.

Uzun lafın kısası,bir iki ayda birikmiş ve paylaşmak istediğim gördüğüm ve aklımda kalmış çok hoşuma giden mesajları ve etiketlendiğim gönderileri paylaşmak istedim ❤️


O kadar tatlı bir mesaj ki,''kızımla beraber takipteyiz'' sözünü şöyle üç kere okuyup okuyup gülümsemiştim ❤️


Sanırım ben kendimden küçük arkadaşlara ''Prenses'' dediğim için ''Resim Kraliçesi'' olmuşum. Masamda oturmuş en sevdiğim şeyi,resim çiziyorum. Çok tatlı değil mi? Kim bilir çizimiyle ne kadar uğraştı boyamayla ne kadar uğraştı. Çok teşekkür ederim prensesim ❤️






Instagram'da kendi fotoğraflarımı az paylaşırım genellikle. Paylaştığım fotoğraflarımdan birine bakılarak beni çizmiş ❤️ Çok beğendim. Arkadaki resimler de çok şirin!


Sanırım H&M süveterim çok sevilmiş olacak,herhalde rengarenk olmasından dolayı. Bu minik çizimi de şirin buldum. Çok ayrıntılı değil belki ama düşünüp beni çizmesi beni gülümsetti ❤️


Gözler çok şirin değil mi? Powerpuff Girl gibi olmuş ❤️




Uzun zamandır,sık sık hep rastladığım çok şirin bulduğum sayfalardan birsi. O çizdiği resimleri ben 2015 yılının yazında çizmiştim. Baktıkça kendi çizimlerim gibi olmuş,çok tatlı bulmuştum. Ben de sana bayılıyorum Pembe Panda ❤️


Baya başarılı bulduğum ve bayıldığım bir çalışma. Doğru hatırlıyorsam Güzel Sanatlar okuyan bir güzellik yollamıştı bana ❤️


Snapchat kullandığım dönemdeydi. Maalesef zaman bulamadığım için artık kullanamıyorum. 
Çok içten ve benden kelimeler okudum. Hatta o kadar çok beğenmiştim ki,sayfamda da paylaşmıştım. En son ne kadar güzel söylemiş!

Hepimiz hayallerimize sahip çıkalım. Başkaları desteklemesin,inanmasın... Biz kendimize inanalım ❤️






Birçoğumuz hep aynı duygular ve aynı durumlar yaşayarak geçtik yollardan. Okurken sanki benim ergenlik halim bana yazmış gibi hissettim.Tek eksik ben güzel sanatlarda okumadım. Kendimizi motive edecek,ilham alacak,örnek olacak insanlara ihtiyacımız oluyor. Ben genellikle ünlü ressamların hayatlarını okumaya çalışıyorum kendimi iyi hissetmediğimde. Fakat bana böyle mesajlar gelince de çok mutlu oluyorum ve duygulanıyorum. İnanın ben de daha yolun yarısındayım. Daha tam olarak iyi değilim hatalarım var. Çok kendimi geliştirememin nedeni de zamanımın yetmemesi.Ama inşallah hepimiz daha çok çalışacağız ve kendimizi geliştireceğiz.


Bir de şu komik paylaşımı yapmadan geçemeyeceğim. İlk başta anlamadım ama Pembe'den sonrasında hemen anlaşıldı 😊




Galiba bu ay yeterince duygusal konuştum 😊 Okullar kapanınca Beraber Çizelim Etkinliği yapalım diyorum,ne dersiniz? Sanırım Anneler Günü'nden sonra bir daha etkinlik yapmadık.

Yeni bir yazıda da buluşmak dileğiyle!
Seviyorum sizi çok çok  ❤️












Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Stil Sende Kombin Yarışması (All Dergisi) ❤️

Çizime Başlangıç ❤️

Yıldırım Kırtasiye 📓