Küçük Bir Sohbet ve Çizim Ürünü Tavsiyeleri 🎨


Merhaba arkadaşlar 😊

24 Mayıs'ta Instagram'da 10 bin arkadaş olduğumuzu fark ettim. Fark ettim diyorum çünkü Mayıs'ın sonuna doğru hiç olmadığı kadar yoğun geçti günlerim. Bugün 8 Haziran ve Instagram'da 11 bin küsür arkadaş olduğumuzu görünce çok şaşırdım.

Bu o kadar kolay bir yolculuk değildi,inanın. Çizim yapmak zaten zaman alan bir şey ve ben hiç bir eğitim almadan veya destek olarak kursa gitmeden çiziyorum.Her gün bir veya iki paylaşım yapmak için her akşam çizim yapıyorum 😊

Kendi kendinize çabalayıp,uğraşıp emek verip başarıya ulaşmaya çalışmak gurur verici. Bu kadar çok resimsever insanla yürüyeceğime inanmıyordum ama inanmayı çok istiyordum.

                                 Okulda yaptığım resimleri arkadaşlarım severdi,öğretmenlerim severdi. Çokça ''beni de çiz'' istekleri alırdım. Resmi bitirdiğimde çok mutlu olurlardı. ''Bugün de çizer misin Seda?'' derlerdi. Burdan yola çıkarak Instagram'da çekinerek 2015 yılının yazında küçük küçük resim çalışmalarımı paylaşmaya başladım. Ve tepkiler tıpkı sınıf arkadaşlarımınki gibi oldu 😍
                                        

                           

Instagram'da sadece çizim paylaşmadım tabi ki. Resim yapan biri olarak kırtasiye ile iç içeyim. Kullandığım ürünleri de paylaştım,günlük tutan biriyim,sayfaları paylaştım.

Sayfam bana göre tam hayalimdeki gibi oldu. Kağıtlarla kalemlerle iç içe.
Anlatmak istediğim çoğu şeyi çizerek ve yazarak anlattım ❤️


Yazın balkonda küçük dostumla geçirdiğim zamana tanık oldunuz,komik veya üzgün anılarımı paylaştım kesik kesik. Kedileri ne kadar çok sevdiğimi bahsederken sıktım sizi bazen  🙈


Bazen de melankolik takıldık...
Çok zaman geçirmişiz. Ben tam başlaangıcı hatırlayamadığım için kendi kendime ''Bundan sonra benim sayfam bolca çizim içerecek'' dediğim günü başlangıç günüm olarak ayarladım. 
15 Ağustos 2015


1.yılımı doldurmama 2 ay var.
İnşallah 2016 yılı bol başarılı ve bol çalışmalı geçer hepimiz için ❤️
Resim çalışmalarımı sevmenize,yazdığım uzun yazıları beğenmenize çok seviniyorum!
İyi ki varsınız❤️
Çok çok seviyorum sizi ❤️


Bu kadar duygusallıktan sonra sizinle kendime oluşturduğum bir listeyi paylaşmak istiyorum. Amatör olarak çizdiğim için,kendime yetecek kadar başlangıç için yeterli olduğunu düşündüğüm ürünler kullanıyordum.
Fakat!
Artık yavaş yavaş çizime daha çok zaman ayırmaya ve bütçe ayırmaya karar verdim. Ne yalan söyleyeyim kullandığım ürünler bana yetecek diye düşünüyordum ama Instagram'da inanılmaz profesyonel bir ressamın kullandığı kalemleri görünce,resmen kalemlere aşık oldum!

Hemen listesini çıkardım ve kendime onları teker teker almak için hedef koydum 😊

Bu yıl fotoğraf makineme lens almak istemiştim,güç bela alabildim (Taksitli alışverişe karşı olduğum için biriktirmek zaman aldı 😄 )

Artık kalemler için rahat rahat birikim yapabilirim. Birikim yapabilirim diyorum fark ettiyseniz,zira kalemlerin fiyatları benim gibi gıdım gıdım para biriktiren biri için pahalı 😄

İlk listeme eklediğim kalem setine gelelim,bu o kadar da pahalı bir set değil neyse ki 😄


           Faber-Castell Art Grip Aquarell Boya Kalemi


Bu kutu benim daha önce aldığım Anime Art serisi kalemlerinin toplu hali gibi. 24'lüsü ve 36'lısı var. Hep Instagram'da hesabımda gördüğünüz kırmızı metal kutuların mavi kutu versiyonu. Fakat bir kat daha kaliteli ve renkleri bir kat daha canlı. Üstelik suluboya efekti yapabiliyorsunuz. 
Örneğin küçük bölgeleri suluboyayla boyamak yerine kalemle boyayıp suluboya fırçasını sulandırıp rengi dağıttınızda aynı suluboya çalışması gibi oluyor.

Bir kere D&R'ın internet sayfasında görmüştüm,şimdi baktım bulamadım. Hakikat Kırtasiye'de gördüm.

Bu kutunun 12'li,24'lü ve 36'lı kutusu var.
Hakikat Kırtasiye'de:
12'li kutusu 32,43TL
24'lü kutusu 64,86TL
36'lı kutusu 96,47Tl

(Bu seri bence amatörler için baya iyi.)

Fakat asıl bayıldığım seriye gelirsek,çizerlerde görüp de aşık olduğum seri Faber Castell A.Dürer Aquarell serisi ❤️

Faber Castell A.Dürer Aquarell Boya Kalemi 12 renk 

Hakikat Kırtasiye'de bu minik set 49.18TL
Anka Sanat'ta 58Tl

Yani bu minik set bile ilk önerdiğim kutudan daha pahalı fakat kalemlerin rengi,kağıda dokunuşu,kağıda yumuşak sürülüşü,rengin harikalığı inanılmaz!


Faber Castell A.Dürer Aquarell Boya Kalemi 24 renk

Hakikat Kırtasiye'de 96,82TL
Anka Sanat'ta 113TL

Faber Castell A.Dürer Aquarell Boya Kalemi 36 renk

Hakikat Kırtasiye'de 146,01TL
Anka Sanat'ta 172,95TL

Ve işte asıl almak istediğim iki setten ilki ✨ 

Faber Castell A.Dürer Aquarell Boya Kalemi 60 renk

Bu asıl almayı hedeflediğim set ve sanırım aylarca bana yeter ❤️

Hakikat Kırtasiye'de 245,32TL
Anka Sanat'ta 289,20TL
D&R'ın internet sitesinde 300,49TL



Veee lütfen alkışları duyayım çünkü benim resmen star seti olarak gördüğüm kalemler sahneye gelecek 😊❤️

Faber Castell A.Dürer Aquarell Boya Kalemi 120 Renk

Tam 120 renk!
Sanırım uzun bir süre ''boya kalemi almam gerekiyor'' demem. 

Hakikat Kırtasiye'de 485,42TL
Anka Sanat'ta 575,36TL

Evet arkadaşlar 😊
Neden Faber Castell derseniz de,küçükken de yani ilkokul dönemlerimde de bu markayı kullanırdım. Nedense karşı koyamıyorum bu markaya,inanılmaz çok seviyorum.

Ayrıca Prismacolor markasına da bir göz atın derim,onun setleri de mükemmel. Fakat işte tutku,önce şu saydığım setlerden birini almak istiyorum. 

Bu sefer baya uzun konuştum,umarım sıkılmamışsınızdır 😊❤️

Kendinize koyduğunuz hedeflere ulaşmanız ve hayallerinizin gerçekleşmesi dileğiyle ❤️

Yeni yazıda görüşmek üzere 😊



Yorumlar

  1. Çok tatlısın prenses.Böyle içten bir şekilde bağlandığım çok çok az blogger var ve sen onların içinde en tatlı, yazılarını okurken en zevk aldığımsın. Pembeyazkedi bir yaşına giriyormuş. Seni ilk keşfettiğim günü hatırlıyorum sayfana ilk girdiğimde gerçekten de aradığım sayfa demiştim rengarenk, insanın içini açan bir sayfaydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊❤️ Böyle düşünmen beni çok mutlu etti,teşekkür ederim! Instagram hesabım gibi,blogumun da rengarenk ve mutluluk veren bir yer olmasını istiyorum. İnşallah bunu başarabilirim. İyi ki varsın ❤️ İyi ki varsınız ❤️

      Sil
  2. Bişey sorabilirmiyim instegramda küçük kığıtlara kızlar çiziyosun o kığıtların adı ne ve başka resim ile ilgili kığıt boya ne bileyim bişeyler yani söylermisin bende resim istiyorumda ve bu mesleği yapıyosun nasıl başladın ve hangi bölüm seçtin bende senin gibi olmak istiyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Stil Sende Kombin Yarışması (All Dergisi) ❤️

Çizime Başlangıç ❤️

Yıldırım Kırtasiye 📓