Yıldırım Kırtasiye 📓


Bu sefer ki konum kırtasiye ürünleri. Ne kadar değişik bir konu öyle değil mi? 😊 Benim zaten fix menü konularım vardır. Ya resim ya resim malzemesi/kırtasiye ya da günlük. Hee,bir de saç bakımı. Kendimce uzun saçlarım var benim 😊


Yine çoğunluk Faber Castell kalemleri ve günlük/ajanda ile ilgili bir yazım olacak ❤️





Geçen ay Yıldırım Kırtasiye bana şirin bir kargo gönderdi ❤️ Sanırım kimse kırtasiye ürünleriyle dolu kargoya hayır diyemezdi.


Fotoğraflar bu sefer diğer fotoğraflarımdan daha değişik çıktı sanırım. Ancak tekrar çekme fırsatım olamayacağı için (En azından bu hafta) yine de koyuyorum.
Bu defter çok tatlı. 


Fakat sayfaları baya ince. Karakalem çizimleri yapılabilir ya da tükenmez kalemle yazarak günlük olarak kullanılabilir diye düşünüyorum. 


Daha önce hiç görmediğim kalemler fotoğraftakiler. Üzerinde suluboya kalemi yazıyor ama fırçalı suluboya kalemi diyebiliriz. Su haznesi olan ve birkaç yıl önce Türkiye'de de ünlü olan fırçalara benziyor. İçinde mürekkebi var. Eğer az sıkarsanız suluboya gibi oluyor,hatta ben suyla da karıştırdım palette. Çok sıkarsanız da daha sert markerlar gibi tok bir renk veriyor. 

Ben daha çok arka fonu boyamak için kullanacağım. Tek renkte ve canlı boyadığı için bazı çizimlerde çok pratik geldi. Tek eksiği renk skalası baya az. İnternette başka renkli kutularını bulamadım ve içindeki mürekkep bittiğinde nasıl dolduracağımı çözemedim. 




Şunlar kadar pratik ürün de yok. Günlüğüme bazen bir şeyleri yapıştırmak istemiyorum,o zaman kullanacağım şirinler ❤️


Veee silgiler... Mükemmel bir silme. Gerçekten kağıtta iz kalmıyor. Çok da şirinler. Ama her tarafa silgi artıkları saçıyorum silerken o kadar kendimden geçiyorum silerken. Çok eğlenceli ❤️


Faber Castell Artist Pen. Bu serinin çizim kalemleri var,inceden kalına doğru giden. Yine çizim kalemleri ama fırça uçlu kutusu var. Fırça uçlu renkli kalemleri var. İşte bu kalem o seriden. Resim yaparken küçük detayları yapmak için çok pratik. Dudak boyamak,elbiseye küçük desenler çizmek ya da çizimin çerçevesini yapmak gibi.


Tombow marka,markerı. bir tarafı fırça uçlu diğer taraf keçeli. Fırça uçlu tarafıyla daha büyük alanı boyayabiliyorsunuz. Keçeli ucuyla da belirgin detaylar çizebilirsiniz. Ya da ajanda tutuyorsanız oraya başlık yazarken keçeli ince uçlu tarafı kullanabilirsiniz. Yani hem çizim için hem yazı için kullanabiliyor.


Şu kalemi bir yerde görürseniz yukarda belirttiğim silgiyle birlikte alın derim. Çünkü sürülüşü yumuşak ve resim yaparken taslak çizimde beğenmediğiniz şeyleri defalarca silseniz de kağıtta bir yıpranma bırakmıyor. Kendisinin de silgisi var ama onu kullanmak istemedim. Son günlerde Milan silgi ve bu uçlu kalemi çizimin taslak kısmını yaparken en çok kullandığım oldu ❤️


Sağdaki benim çizim kalemim,soldaki ise hediye gelen kalem. Faber Castell'in Grip serisini fazlasıyla öneriyorum. Kalemleri o kadar hafif ki. İlk başta bana çok kalitesiz ve sahte gelmişti. O kadar hafifler ki diğer kalemlere göre. Fakat hem bu kadar hafif hem de bu derece kaliteli olmaları her beklentimi karşıladı. Bir de bu mavi kalemin yeşili de var. 

Dilovan'a ve Yıldırım Kırtasiye'ye teşekkürlerimi yolluyorum ❤️
Faber Castell ürünlerini,en çok kullandığım Canson resim defterini Yıldırım Kırtasiye'de de bulabilirsiniz.



Yıldırım Kırtasiye
Ergenekon caddesi no 10/a Pangaltı Şişli 
Tel : 0212 343 20 82

Kırtasiyeden bir fotoğraf,hatta en sevdiğim fotoğraf 💕💕


Instagram : @pembeyazkedi


Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çizime Başlangıç ❤️

Stil Sende Kombin Yarışması (All Dergisi) ❤️

Günlük Tutma 👻