Samsung Galaxy Tab A ­čÄÇ

                 


                                       Uzun bir s├╝re aradan sonra tekrar herkese merhaba ­čśŐ
Son birka├ž ay benim i├žin ├žok yo─čundu, blo─čumla  ilgilenemedim. Ve ├Âzellikle ├žok fazla soru gelen ├╝├ž konu vard─▒. Onlardan birisi tabletim ile ilgiliydi. Sonunda kendime bir iki saat ay─▒rabildim ­čĺĽ
 1 A─čustos'ta, sipari┼č etti─čim tabletim geldi. Yakla┼č─▒k 2 ayd─▒r kullan─▒yorum. ─░ki ay tableti g├Âzlemlemek ve denemek i├žin yeterli bir s├╝re benim i├žin. G├Ân├╝l rahatl─▒─č─▒yla sizinle d├╝┼č├╝ncelerimi payla┼čabilirim ­čĺť
                       
Tabletimin tam ad─▒: Samsung Galaxy Tab A SM-P550
─░nternette bu tabletin farkl─▒ versiyonlar─▒ var,ayn─▒s─▒ g├Âr├╝n├╝yor fakat S Pen'i yok. Ben az kals─▒n yanl─▒┼č tableti alacakt─▒m, mutlaka SM-P550 serisi olup olmad─▒─č─▒n─▒ ve S Pen'i var m─▒ diye sorarak alman─▒z─▒ ├Âneririm ­čśŐ


Tabletin 5 megapiksel arka kameras─▒ var. Ama ben tableti sadece ├žizim yapmak i├žin kullan─▒yorum ve daha y├╝ksek megapiksel kamera kullanmay─▒ tercih etti─čim i├žin kullanm─▒yorum. 
Pili iki ayl─▒k tecr├╝belerimle s├Âylemek gerekirse t├╝m g├╝n dayan─▒yor. Bunun nedeni tablette sadece ├žizim yapt─▒─č─▒m i├žin ve uygulama ├žok y├╝klemedi─čim i├žin olabilir. Tabletim s├╝rekli sessizde. 
Sabah dolu ┼čarjla ba┼čl─▒yorum, iki ├╝├ž saat ├žizim yapsam yar─▒s─▒na kadar inmi┼č oluyor. Hatta sadece ├žizim yapacaksan─▒z Wifi'─▒ da kapat─▒rsan─▒z fazlas─▒yla pili dolu kalabiliyor ­čĺî



Kutusundan b├Âyle ┼čirin bir k─▒l─▒fla ├ž─▒k─▒yor ­čĺĽ Ben beyaz gelecek sanm─▒┼čt─▒m ancak beyaz istedi─čimi belirtmedi─čim i├žin ellerindeki rengi yollam─▒┼člar. Fakat bu titan mavisi de ho┼čuma gitti ­čĺÖ


Kutudan bir usb kablosu ve ┼čarj aparat─▒ ├ž─▒k─▒yor. Tabi garanti belgesi ve. ka─č─▒tlar─▒ da.


                 ─░lk kutuyu a├žt─▒─č─▒mda ├žok mutlu hissetmi┼čtim. Yeni al─▒nm─▒┼č elektronik ├╝r├╝nlerin paketlerini a├žmak heyecan verici ­čĺČ


Bu rengi sevdim­čĺľ

                         


           Benim i├žin en ├Ânemli,ilk kontrol etti─čim yer buydu ­čśÇ dokunmatik kalemi nerde diye bakm─▒┼čt─▒m ­čśé





─░┼čte bu ince ve k├╝├ž├╝k, kullan─▒┼čl─▒ kalem ile tablette g├╝zel ├žizimler yapmaya ba┼člad─▒m ­č弭č弭č弭čĺĽ

─░ndirimlerden faydalanarak alabilirsiniz. Ben 960tl'ye alm─▒┼čt─▒m. 
Teknosa'da bug├╝n indirim varm─▒┼č ve 899tl'ye inmi┼č. Gold.com.tr'de bulabilirsiniz.┼ču anda oradaki fiyat 949tl.

Bir sonraki yaz─▒mda tabletimle hangi uygulamalar─▒ indirdi─čimiz ve ├žizim programlar─▒ ├Ânerisi yaz─▒s─▒ yazaca─č─▒m ­čĺî­čĺČ

Mutlu g├╝nler ­čĺî­č弭č弭č弭č弭čĺĽ



Instagram : @pembeyazkedi



Yorumlar

  1. Tabletin rengi ger├žekten ├žok g├╝zelmi┼č :) g├╝le g├╝le kullan
    Blo─čumuza beklerim kizkardeslerarasinda.blogspot.com

    Yan─▒tlaSil
  2. http://kirtasyesever.blogspot.com.tr/ bloguma beklerim :)

    Yan─▒tlaSil

Yorum G├Ânder

Bu blogdaki pop├╝ler yay─▒nlar

Stil Sende Kombin Yar─▒┼čmas─▒ (All Dergisi) ❤️

├çizime Ba┼člang─▒├ž ❤️

Y─▒ld─▒r─▒m K─▒rtasiye ­čôô