Beraber Çizelim Etkinliği 💕 Faber Castell Suluboya Kalemleri



     


Merhaba!
 Beraber Çizelim Etkinliği yapıyorum  yine 😊 Eskiden her ay yapmaya çalışırdım . Herkesin okulu ve işi olduğu için arada yapmak daha doğru geldi bana ve biraz aksattım.
Bu sefer  suluboya kalemleriyle nasıl boyayabileceğimizi de içeren bir yazı hazırladım. 


Ben yine mantar solucanlarını çizeceğim 💬 Kocaman şişko,sevimli mantar çizelim. Bizim mantarımız şapkasız 😀


Mantarımızın soluna  bir kağıt çizelim. Sağ tarafına da böyle bir obje.  Bu obje sırt çantası olacak aşama aşama ✔


Bir ovalimsi çizgi çekelim,çantanın kapağı olacak.


Aşağı bölgeye de bir cep çizelim.


Fermuarını da çizelim.


Üç tane çubuk çizelim.


Bu üç çubuğuna başına küçük ücgenler yerleştirelim.



Ve ücgenlerin içinde birer çizgi de çekince,kalemlerimiz ortaya çıkıyor ✏✏✏


Mantarımızın sol tarafına açık duran beyaz bir defter çizelim❤


Bu defter okul için kullanılacak,üzerine istediğiniz gibi süsleyebilirsiniz 😊


Daha sonra etrafa bir sürü mantarcıklar çizelim. Bu çizim okullu arkadaşlar için olacak 💼 Arkadaki minik mantarlar okul arkadaşlarını , öndeki mantar sizi temsil ediyor olsun. Üst tarafa da okul yazalım . 


Mantarımızın gözlerini çizelim.


İlk çizdiğimiz büyük yuvarlaklarin içine sola büyük sağa küçük ikişer yuvarlak daha çizelim.


Çizdiğimiz iki yuvarlağın arkasına birer yuvarlak daha çiziyoruz. 


Şeker bir ağız çiziyoruz 💕





Mantarımızın bir de minik elleri olsun.Küçük mantarlarımıza da suratlar çizelim . 


Etrafa yıldızlar çizdim . Yıldızın manevi bir anlamı var benim için. Adım konulurken küçük bir hikayem vardı benim. O hikayede yıldızın anlamı büyük benim için . 


Çizim kalemiyle üstünden geçip alttaki kalemle çizdiğimiz taslağı silelim😊


Bu sefer Faber Castell suluboya kalemleriyle boyayacagim . 


Önce açık renk ile boyuyoruz . 


Suluboya kalemleriyle boyadığınızda ıslak fırçayla rengi yayabileceğiniz için gelişigüzel kalemle boyayabilirsiniz . 


Sonra koyu renk ile gölgelendirme yapıyoruz ancak boya kurulunca kalemle tekrar gölgelendirmek gerek. 


Islak fırçayla önce kenarlarına koyu rengi içeri doğru yayarak sürün . 


Kağıt biraz kabarmış gibi görünüyor olabilir ancak içine sarı rengi de eklediğim için ışık eklenmiş oldu. 


Suluboya kalemleriyle bu şekilde boyayabilirsiniz . 


Suluboya kalemleriyle boyadığınızda kağıt ilk başta tuhaflaşıyor.  Bütün çizimi ıslak fırça ile rengi yazdıktan sonra kurumasını bekleyin. Kağıt kuruduktan sonra (Canson marka ve 200gr olan kağıt) istediğiniz düz şekle sokabiliyorsunuz.Daha sonra normal kuruboyalarla bolca gölgelendirme yapın. Sonuç böyle canlı bir çizim olacaktır❤

Eğer siz de benimle birlikte çizerseniz , Instagram'da #berabercizelim etiketiyle veya beni etiketleyerek paylaşın ❤ Bir hafta sonra ben de bu yazımın altına sayfa görüntüsünü,Instagram adınıza paylaşayım❤

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere💕💕

Instagram: @pembeyazkedi

Etkinliğe katılan herkese teşekkür ederim 
























Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çizime Başlangıç ❤️

Stil Sende Kombin Yarışması (All Dergisi) ❤️

Günlük Tutma 👻