Beraber Çizelim/Yeni Yıl Kardan Adam ⛄


Koyu,bulutlu bir İstanbul'dan merhaba 😊

Hava güzel olsa fotoğraf çekecek vaktim olmuyor, hava kötü olsa fotoğraflar kötü çıkıyor diye diye bir hafta erteledim. 



Instagram'da sormuştum kardan adam mı çizelim yoksa Noel Baba mı çizelim diye 😀 Çoğu arkadaşım kardan adam çizelim dedi. Bu sefer iki kardan adam çizeceğiz ⛄⛄ 


Genellikle taslak çizerken çok da özen göstermiyorum. Aşağı yukarı oranları çiziyorum 😊 Üst üste üç yuvarlak çiziyoruz. 


İki kardan adam arkadaş oldukları için kol kola çizdim. Soldaki kardan adama bir de atkı. 


Kardan adamın başına şapka çizmek için yumuşak kısmı çiziyoruz. 


Şapkasını bitiriyoruz. 


Yüzünü ve düğmelerini çizip aynı şekilde diğer kardan adamı çiziyoruz ⛄


Yağan kar tanelerini ve 2017 yazisini ekleyelim. En alta da "hoşgeldin" i yazacağız..Kardan adamların taslak çizimi bitti. Şimdi asıl çizime geçme zamanı.  Çizim kalemi olarak Faber Castell Pitt Artist Pen S kullanıyorum. Ayrıca Uni-Ball çizim kalemleri de var,onları da tavsiye ederim💕 


2017 yazısının üzerine de kar yağmış olsun.


2017 🎀


Şeker oldu ❄


Çizim kalemiyle de son çilgileri geçtik.


Alttaki taslağı siliyoruz.



Şimdi çizimin boyama aşamasına geçiyoruz 🎈


Mavi tonları çok kullanacağız, ben açık maviyi seçtim gölgelendirme için 💙


Kenarları boyarsanız, kardan adamlar daha etkileyici görünür. 


Kırmızı şapkasını boyuyoruz  (siz isterseniz başka renkler de kullanabilirsiniz )


İçinizden geldiği gibi,istediğiniz renkleri kullanın boyarken 💙


Boyarken en az bir rengin iki tonunu kullanın. Koyu renk ile gölgelendirme yapmak için. 


Koyu mavi renk ile karları, 2017 yazısını, "hoşgeldin "yazısını boyuyorum. 


Arka fonu da daha farklı ton mavi kalemle boyuyorum. 


Ve sonuç 🎈

Siz de eğer benimle birlikte çizdiyseniz, Instagram'da beni fotoğrafın üstüne ekleyerek ve #berabercizelim etiketini kullanarak paylaşın. 8 Ocak'ta bu yazının sonunda sizin de çizdiğiniz kardan adamları paylaşayım ⛄💕

Mutlu, huzurlu, sağlıklı bir yıl geçirmemiz dileğiyle 🎀
Hoşgeldin 2017 🎈

Instagram : @pembeyazkedi

Sizden gelen çizim çalışmaları❤


































Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çizime Başlangıç ❤️

Stil Sende Kombin Yarışması (All Dergisi) ❤️

Günlük Tutma 👻