Çizim Programı/Sketchbook


Baya uzun zamandır, Ağustos ayından beri sorulan bir sorunun cevabını uzuun uzuun yazmaya başlayabildim sonunda 😊

Tablette hangi çizim programlarını kullanıyorum?

İlk önce bize tablet gerekli 😀 Bu yüzden benim size önerebileceğim,profesyonel grafik tabletler dışında Android tabletler var. Apple'ın tabletlerinde bildiğim bir tane var ama sanırım birçok kişi onu almakta zorluk çekebilir çünkü fiyatına baktığımda 4 bin TL'ydi 😨

Benim şu anda kullandığım,fotoğrafta gördüğünüz tablet Samsung Galaxy Tab A P550.

Önereceğim tabletler ise Samsung'un Note serisi tabletleri. Mutlaka iyice bakıp S Pen yani dokunmatik kalemi var mı diye kontrol ederek alın. Çünkü tabletler isim olarak bile birbirine benziyor,ben kendi tabletimi az kalsın yanlış alacaktım. Hatta Vatan bilgisayarı arayıp bu tabletin dokunmatik kalemi olması gerek diye ısrar etmiştim 😳 Oysa benim almam gereken P550 serisiydi ben T350 yi kalemi var diyip durmuştum. O yüzden dikkat etmek gerek,mümkünse de mağazadan almanızı öneririm. Ben aradığımda yoktu.

Ayrıca Samsung'un Note serisi telefonlarında da bu çizim programlarını kullanabilirsiniz. 


Kullandığım iki çizim programı var. Biri Sketchbook For Galaxy diğeri ise Infinite Painter . 
Sol başta kırmızı logonun içinde fırça olan program Infinite Painter ❤
Bu program ile yaptığınız çizimleri Zip , Png , Jpeg ve Psd formatında kaydedebiliyorsunuz. Fazlasıyla yardımcı fırçaları,boyama ve çizme konusunda farklı ve kolay araçları var. Play Store'dan indirebilirsiniz. Ücretli  çizim programıdır.

Onun altında kurşun kalem resmi olan program ise Sketchbook For Galaxy💕💕 Bu programda çizimlerinizı sadece png formatında kaydedebiliyorsunuz (en azından benim öğrendiğim bu. Eğer farklı formatlarda nasıl kaydedildiğini bilen varsa lütfen yorum olarak yazın 🙏💕)
Bu programı daha çok kullanıyorum. Painter'den daha az hata veriyor ve çizerken kalemleri daha hızlı ve takılmadan ilerliyor. Sketchbook programını Galaxy Apps'ten indirebilirsiniz. Ücretsiz  çizim programıdır.

Bu Sketchbook For Galaxy programı,açıldığında böyle görünüyor. Solda en üste ekranda bulunmayan çizim araçları var. Orayı açıp çizim araçlarından seçip aşağıdaki yerlere koyabilirsiniz.Kendi menünüzü oluşturabilirsiniz 😀 



Onun altındaki siyah yuvarlak bölge renk kutusu.
Bu iki bölmeden sonra kullandığınız çizim araçları geliyor. Daha detaylı yazıyı bir sonraki paylaşımımda yapacağım ❤

Bu görüntü de Infinite Painter programı açıldığında oluyor. Bu programın araçları yukarda ve sağda oluyor.

Kalemleri ve araçları baya kolaylık sağlıyor ancak bazı kalemleri kullanırken hata verip kapanıyor program. Tekrar açtığınızda son yaptığınız şeyler gitmiş olabiliyor. O yüzden sık sık kaybetmeniz gerekiyor. Açık konuşmak gerekirse 20 küsür TL verip satın aldığınız programın ücretsiz programdan daha fazla hata veriyor olması bu program için büyük bir eksi.




Onun dışında Sketchbook'tan daha profesyonel. Ben Sketchbook'u Instagram'da paylaştığım çizimler için,Painter'ı daha profesyonel iş için kullanıyorum.

Bu programlar dışında önerebileceğim iki program daha var.


Adobe Photoshop Sketchbook
Ben alıştığım programlardan kopamadığım için kullanmıyorum fakat önerebilirim. Ücretsiz çizim programıdır.


Medibang Paint 
Orijinal çizimleri ortaya çıkarabileceğiniz bir diğer program. Ücretsiz bir çizim programıdır.

Sizin önereceğiniz programlar varsa lütfen Instagram'da ( @pembeyazkedi ) veya bu yazımın altına yorum olarak yazmadan geçmeyin 😙❤
Yeni bir yazıda görüşmek üzere❤

@pembeyazkedi














Yorumlar

  1. Merhaba bende galaxy tab 4 var kalemi yok internetten ince uclu tablet kalemi bulsam olur mu

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çizime Başlangıç ❤️

Stil Sende Kombin Yarışması (All Dergisi) ❤️

Günlük Tutma 👻