Canon Powershot SX610 HS


Fotoğraf çekmeyi çok seven biriyim,bir çoğunuz gibi 😊 Özellikle Instagram'da gördüğüm fotoğraflar bu hevesimi daha da pekiştiriyor.

Bu yıl hep çantaya atmalık, kompakt makine arayışındaydım.  Bir de çok pahalı olmayacak bir şey olmalıydı. Yine Canon markasından vazgeçemedim. Sanırım çok sadık bir tüketiciyim,memnun kaldığım markaya yıllarca bağlı kalabiliyorum 😍

Şu anda kullandığım kompakt fotoğraf makinesinin adı Canon Powershot SX610 HS


Bu fotoğraf makinesi gerçekten minik. Tuşları benim küçük parmaklarıma bile küçük geliyor. Aydınlık, gündüzleri çekilen her fotoğrafı sorunsuz. Evin içinde, ışık yetersiz olduğunda mükemmel çekmiyor (bana göre) Ben bir yıl önce Canon 1100D kullanıyordum. Hep onunla kıyaslıyorum  ☺ 

Eğer gündüz ışığında, aydınlık havada veya dışarda fotoğraf çekiyorsanız, fotoğraflar sizi mutlu edecektir. Bir de ister karanlıkta ister gündüz mükemmel video çekiyor. Video konusu bana göre eksiksiz bu makinenin.

Elimde kocaman makineyle video çekmek benim için çok zordu ama bu makineyle baya rahat 😊


Bir diğer kolaylık, makinenin tuşlarında telefon iconu olan yere basınca, wifi ile çektiğiniz video ve fotoğrafları tablete veya telefona direkt aktarabilmeniz. 

Veya makineyi bir yere koyun,tripod ile bir yere sabitleyin.  Tablete veya telefona uygulamasını indirin. Yine bahsettiğim tuşa basın, tabletten programı açın ve oradaki ayarlarda göreceksiniz ki tabletten bu fotoğraf makinesini yönlendirebiliyorsunuz. 

Tablette kendinizi görebilirsiniz. Fotoğraf makinesinin ekranında nasıl göründüğünüzü görmek çok güzel. Ekranda çıkan butona basarak fotoğrafınızı çekebilirsiniz. Kısacası tablet veya telefonunuzu görüntülü uzaktan kumanda gibi kullanabiliyorsunuz 😊


Kullandığım öyle çok fotoğraf düzenleme programı yok,sadece iki tane var. Snapseed programını geçen yıldan beri kullanıyorum. Fakat güncellemeden sonra mı bilmiyorum,ışık verme konusunda bana yeterli gelmedi. Sadece çizimlerime Instagram adımı yazmak veya fotoğrafı  kırpmak için kullanıyorum. 



Bence benim fotoğraflarımı her türlü kurtaran program bu. Işık vermekte daha iyi bir program görmedim ben. Koyu çıkan fotoğrafları çok güzel aydınlatıyor ❤ 

Eğer fotoğrafın ışığını doğru ayarlarsanız, çok fazla düzeltmeye de gerek kalmıyor. Orta halli bir makineyle mükemmel fotoğraflar çekebilirsiniz. 

Benim tüm kullandığım ürünleri bunlar❤
Kompakt bir makine.
Gün ışığı. 
İyi bir fotoğraf düzenleme programı. 

Gerisi yaratıcılık ve açı.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere💕

@pembeyazkedi 






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yıldırım Kırtasiye 📓

Stil Sende Kombin Yarışması (All Dergisi) ❤️

Çizime Başlangıç ❤️