Tahtakale Hobi/Üçer Kırtasiye Alışverişim


Bu sefer ki alışverişim resim kağıdı ağırlıklı oldu. Geçen ay Anka Sanat Kırtasiyesi'nden alışveriş yapmıştım. Bu ay kağıtlarım bittiği için Üçer Kırtasiye'den alışveriş yaptım. Anka Sanat'ta istediğim marka kağıt stokta yoktu. 


Bu defteri Instagram sayfamda bolca görmüşsünüzdür 😀 Fakat bu A4 boyutunda büyük olanı. Daha büyük kağıda çizim yapmak istersem diye aldım.  200 gr olduğu için suluboya çizimlerine uygun. İçinde 20 kağıt var. Üçer Kırtasiye'de 15tl fiyatı.


Bir de küçüğü olan bu Canson resim defterinden 6 adet sipariş vermiştim. Fakat ellerinde kalmamış. Bana daha önce ismini hiç duymadığım bir resim defteri önerdiler,bu markadan yollayabilir miyiz diye sordular. Instagram direckten konuştuk. (Bu arada Canson Finface Çok Amaçlı A5 Resim defteri Üçer Kırtasiye'de 8tl.


Bu markanın adı Clarefontaine.

Aynı yukarıdaki A5 boyutundaki Canson resim defteri boyutunda. Aynı özelliklere sahip. Ve bu resim defteri suluboya için uygun. İyi ki önermişler diyorum hala ❤ Çünkü gerçekten dokusu güzel. Fakat fiyatını bilmiyorum. 6 adet A5 Canson resim defterinin


Ve yine Clarefontaine marka çok amaçlı resim defteri. Bu deftere ayrı bayıldım ❤ 





Küçük Cadı Kiki'yi çizdiğim resmi bu defterden kağıda çizdim. Aşırı suluboyayı kaldırmıyor fakat orta derecede,çok sulu olmayan boyamaların hakkından gayet iyi geliyor.

250gr kağıdın gramajı, 40 yaprak var defterin içinde. 15tl.


İşte yeni keşfim 🎨💕 Zig Transparent Watercolor Set 14 Renk Taş Suluboya Seti.


Aldığım gün kullanıp denediğim için hemen kirlettim paleti


İlk İnternette gördüm Zig Kuretake markasını. Fakat daha çok marker tarzında kalemlerini ,fırça uçlu kalemlerini gördüm. Ve ilk onları almaya karar verdim. Fakat sitede bu suluboyayı görünce herşeyi bir kenara bırakıp sepete ekledim ❤


İçinden şu hazneli suluboya fırçası çıkıyor. Bir de 0.3 uçlu siyah çizim kalemi. Suluboya 14 renkli ve kutusu plastik. Gözlük kabı gibi çıt diye kapanıyor. Her yere rahatça yanınızda götürebilirsiniz. Ben yazın Caddebostan'da, çimenlere oturup resim yapmayı çok seviyorum. Bu suluboyayı yanımda götürebilirim💕 


İşte Totoro çizimim❤
Zig Drawing Pen 0.3 ile çizdim. Sonra da Zig Transparent Suluboya ile boyadım. Zig Transparent Watercolor Set, Üçer Kırtasiyede 101 veya 110tl.



Uni-Ball Signo beyaz kalem. Totoro çiziminde beyaz gördüğünüz dokunuşları bu kalemle yaptım.  Fiyatı 6tl.


Faber Castell Albert dürer aquarell 60 renkli seti alacağım sırada rastladığım Lyra Rambrandt Aquarell 72 renk suluboya kalemi seti❤


Neden bu seti tercih ettim? 


1. Neden Faber Castell de Alman marka,Lyra da Alman marka. Daha önce Lyra marka kuruboya kullanmıştım. Kalitesinden çok memnundum. 


2. Ve bana göre en etkili neden. İki markanın da kalitesi birbirine yakın. Fakat Faber Castell daha çok bilinen bir marka ve biraz pahalı. Faber Castell Albert dürer 60 renkli seti 330tl.

Lyra Aquarell 72 renkli set 215tl. 

Lyra markası hem benim bütçeye uyuyor,hem de Faber Castell setindeki renklerden fazladan 12 renk kalem barındırıyor. Yani daha ucuza aynı kalite ve 12 renk daha fazla satın aldım.  (Bu benim kendime göre tespitim 😊)


Dolayısıyla Lyra kalem setini aldım kendime. Sadece birkaç ay önce almayı düşündüğüm Faber Castell Albert dürer aquarell 60 renkli seti 250tlydi. Bunları da göz önünde tutunca aynı kaliteye 115tl boşa vermek istemedim 😊

İşte Şubat ayı alışverişim böyleydi 💌💕
Üçer Kırtasiye'de standart 6tl kargo ücreti var. Onu da belirteyim. 

Instagram sayfamda çekiliş düzenledim, ona katılmak isteyenleri de bekliyorum 💕 10 Şubat gecesi bitecek.

Yeni bir yazıda görüşmek üzere ❤
Kendinize iyi bakın 🙋❤

Instagram: @pembeyazkedi


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yıldırım Kırtasiye 📓

Stil Sende Kombin Yarışması (All Dergisi) ❤️

Çizime Başlangıç ❤️