Üçer Kırtasiye Alışverişi




Havaların gri ve yağmurlu olmasıyla fotoğraf çekmeye pek zaman ayırmadığım,Şubat'ta yaptığım alışverisi bir türlü paylaşmadım. Oysa anlatacak çok şeyim birikti 😊


Bu,Üçer Kırtasiye'den yaptığım ikinci alışveriş. Bir yerden memnun kaldığımda başka bir yerden alışveriş yapmak çok içimden gelmiyor. Özellikle aradığımı bulabildiğim bir yer olunca.


İnternetten kırtasiye alışverişinin çoğunu bu siteden yapıyorum 🎁

Gelelim,Şubat ayında yaptığım alışverişin detayına. 


Uni-Ball Signo Angelic Color Beyaz kalem.
Beyaz kalemlerin etkisi çizimde çok fark ediliyor. Minik kalpler çizmek için, ormanlık yeşillik bir alan çizip boyadığınızda beyaz minik çiçeklerin çizmek için. Gözlerde ışık yansıması çizmek için gerekli oluyor. Bu yüzden stokladım 😊 3 adet aldım. 


İnternet sayfasındaki fiyatı 5.50tl.


En çabuk biten şeylerden biri teknik çizim kalemi ve silgi oluyor bende.



Uni Pin Fine Line 0.1 ve 0.2 numaralı kalemlerden 3'er tane alarak stokladım. Bu numaralar en çok kullandığım oluyor çünkü uçları çok fazla ince ❤







Lyra markasını 2012 yılında kullanmıştım. Tıpkı Faber Castell gibi o da Alman markası. Kalemleri çok kaliteli. Kuruboyalarını ve fırça uçlu markerlarını kullanmıştım 


Detay çizmek,küçük çiçekler veya yıldızlar çizmek için denemeliyim diye aldım. Bir de ajanda süslemede çok yardımcı olur diye. Keçeli kalem gibi ama daha uzun dayanıyor. 


Üçer Kırtasiye'de 20 renkli metal kutusu 49tl.


Daha önce de,ilk yazilarimdan yer alan Faber Castell Anime Art serisinin bir başka kutusu. Bu Kutudan 2 adet almıştım. Çekilişle hediye ettim.
İçinden 8 adet suluboya kalemi,1 adet suluboya fırçası,1 adet kurşun kalem ve 1 adet teknik çizim kalemi çıkıyor. Özellikle suluboya fircasindan çok memnunum. 


28tl fiyatı. Gittikçe her yerde fiyatı yükseliyor o yüzden şimdi alacaksanız tam zamanı 😊


Kalemtraş problemim vardı. Ben ince uçlu kullanmayı çok sevdiğim için uçları bazen kırılıp ilerde kalıyordu ve elimdeki kalemtraşların girişleri kalemi sokunca açılan, çıkarınca kapanan mekanizmaya sahipti. Dolayısıylakırılan ucu çıkaramıyordum. 


Ben de ucu kapanmayan kalemtraş aldım. 




İki adet kırmızı kalem şeklindeki kalemtraştan aldım, bir adet mor olandan. Ancak mor olanın da girişi açılıp kapanan mekanizmaya sahipti. Ben onu sekmeyi başardım 😅 


Çok büyük umutlar yüklediğim kitapçık. Pek tavsiye etmiyorum,çünkü içindeki bilgiler yeterli değil. İngilizce açıklamaları var,bu da küçük arkadaşlarım için çok anlaşılacak bir kaynak olmadığını gösteriyor. 

Fiyatı 9tl. Instagram'da içindeki bazı sayfaları paylaşmıştım. 


Galiba kutudayken daha etkileyici görünüyorlar 😄 Sharpie kalemleri her yerde görüyordum. Denemek için 12'li kutusunu aldım. Keskin kokuları var,aseton gibi. Ama çok canlı renkleri var. 250gr veya 300gr kağıdın kaldiracagi murekkepleri var.



Ben daha çok kart şeklindeki çizimlerin arka fonunun boyamak için kullanıyorum. 


12 renkli kutusu 35tl.


Sitede bulamadım. Stokta Canson 'un çok amaçlı 200gr 20 sayfalı defterleri olmayınca, aynı özelliklerde fakat farklı bir marka olarak gönderdiler. Tanesi 8tl civarında. 


Bu küçük klipsler ihtiyacım vardı. Minik bir şey ama yokluğu çok hissediliyor 😄


12 tanesi 2tl.


İki veya üç tane küçük silgi almıştım. Stokta olmayınca hepsinin birleşimi olan silgiyi yolladılar 😊


Ve denemem için birkaç ürünü hediye etmişlerdi. Çekiliş yapmaya karar verdik. Instagram sayfamda bulabilirsiniz ancak çekiliş bir hafta önce bitti. Hediyelerin arasında bu teknik çizim kalemlerini denemek istedim. 

İşte böyle 🎁
Benim Şubat kırtasiye alışverişim böyleydi.Daha çok ihtiyaçları stoklama alışverişiydi. Ay sonunda Miya Planner almayı planlıyorum. İçindekileri yeni bir yazıda paylaşacağım ❤

Bir daha ki yazıda görüşmek üzere 💕

Instagram: @pembeyazkedi
















Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Stil Sende Kombin Yarışması (All Dergisi) ❤️

Çizime Başlangıç ❤️

Günlük Tutma 👻